dnes je 25.4.2024

Input:

Dohoda o príspevkoch na náklady na reklamu a propagáciu

16.3.2020, , Zdroj: Verlag Dashöfer

14.91 Dohoda o príspevkoch na náklady na reklamu a propagáciu

Ing. Alena Zábojová

Zadanie:

Spoločnosti X, Y a Z sú členmi nadnárodnej skupiny. Tieto spoločnosti sa zaoberajú predajom malej poľnohospodárskej techniky na svojom lokálnom trhu v stredoeurópskom regióne. Nároky spotrebiteľov na každom z lokálnych trhov sú porovnateľné.

Spoločnosti X, Y a Z sa rozhodli postupovať v reklame a propagácii výrobkov spoločným spôsobom. Uzatvorili dohodu o príspevkoch na náklady na spoločnú reklamnú kampaň.

Pri reklamnej kampani im vo významnej miere pomáhala aj spoločnosť D, ktorá je členom tej istej nadnárodnej skupiny, ktorá však nepredáva žiadne výrobky malej poľnohospodárskej techniky.


Otázka:

Môžu byť vyššie uvedené spoločnosti t.j. X, Y, Z a D účastníkmi jednej dohody o príspevkoch na náklady na spoločnú reklamnú a propagačnú kampaň?

Odpoveď:

Účastníkmi dohody o príspevkoch na